GEZE Insights

Фокус на мегатрендах: GEZE в часи цифрової трансформації

Томіслав Ягар є членом Ради правління GEZE, в якій він відповідальний за сферу продажів. В цьому інтерв’ю він розкриває інформацію про те, як GEZE, як традиційна компанія, зіштовхується з викликами цифрової епохи.

Відвідувачі торгової виставки BAU могли побачити та відчути зміну в публічному іміджі компанії. Конкретно, як би Ви визначили переорієнтацію бренду GEZE, пане Ягаре?

Так, це правда. На провідній торговій виставці BAU в сфері архітектури в Мюнхені ви можете чітко побачити зміну. Ми представляємо себе як яскравих, сучасних та відкритих — повністю відповідно до нашої ціннісної пропозиції: ми прагнемо надавати можливості для створення будівель, придатних для життя. Ми також є брендом, до якого можна доторкнутися, а торгова виставка, буквально, є таким місцем контакту для кожного. Для нас це також означає партнерство. На приватному або на професіональному рівні ми взаємодіємо на однакових умовах зі всіма відвідувачами — клієнтами, партнерами або зацікавленими особами. Кожен може торкнутися до нашої продукції, відчути якість та, звичайно, поставити питання.

Тобто, це значить, що для GEZE, продукція у центрі уваги?

Звичайно, так. Ми — компанія з сильними традиціями щодо кваліфікованої роботи та якості. Але, між тим, ми стали міжнародною компанією, яка працює в комплексному та динамічному оточенні. І протягом своєї 150-річної історії ми неодноразово підтверджували свою здатність змінюватися та йти у ногу з часом. Ми можемо гнучко реагувати на надзвичайно різноманітні потреби, а також на бажання наших клієнтів та партнерів. Вислухати та зрозуміти — все починається з цього. Крім індивідуальних виробів, ми також пропонуємо унікальні пакети та спеціалізовані рішення.

Протягом своєї більш як 150-річної історії, ми неодноразово підтверджували свою здатність змінюватися та гнучко реагувати на надзвичайно різноманітні потреби наших клієнтів.

Томіслав Ягар, начальник відділу продажів в GEZE

Начальник відділу GEZE, Томіслав Ягар (Tomislav Jagar) © Katrin Fiedler / GEZE GmbH

Що означає це для Вашої стратегії продажів?

Наша місія полягає у забезпеченні підтримки для будівель протягом всього їхнього строку служби. Це означає не тільки постачання продукції клієнтам, а й надання їм рекомендацій та підтримки. Ми завжди прагнемо надавати гнучкі та надійні послуги. Ми вважаємо себе постачальником вичерпних та інтегрованих рішень, який дійсно розуміє цінність будування мереж для конкретного об’єкта.

Якщо говорити про будування мереж — наскільки важливою є діджиталізація для Вашого сектора?

Для нас діджиталізація є відношенням, а не тільки технологією та інструментами. Найголовніше в тому, що вона включає комунікацію та цифрові форми співпраці. Технологія слідує за потребами, які з’являються — а не навпаки. У той же час, ми дуже уважно спостерігаємо за цифровим світом. Ми обговорюємо те, яку роль наші вироби можуть відігравати, та створюємо вражаючі ідеї для майбутнього. Але ми не розглядаємо діджиталізацію як самоціль: вона має створювати вигоди для наших клієнтів та користувачів. Також ми не можемо нехтувати чутливими аспектами діджиталізації, такими як безпека та захист даних.

Діджиталізація починається з розмірковування. Це не тільки технологія та інструменти. Найголовніше в тому, що вона включає комунікацію та цифрові форми співпраці.

Томіслав Ягар, начальник відділу продажів в GEZE

Тобто, у Вас дуже комплексний підхід до будівництва та будівель?

Так, адже ми в усьому світі. І ми йдемо до нього з відкритими очима. Опираючись на нашу багаторічну експертизу, ми прагнемо реагувати на мегатренди в інтересах своїх клієнтів. Сталий розвиток, урбанізація, розумні будівлі — це не лише порожні фрази для нас. Зі своїми рішеннями ми прагнемо конкретно реагувати на такі виклики. Тим не менше, наша остаточна мета полягає в забезпеченні можливостей для відповідального будівництва та будівництва об’єктів, придатних для життя.