AIDAluna
AIDAluna

Новий круїзний корабель AIDAluna покидає суднобудівний док

На борту GEZE пропонує дверну техніку і скляний дизайн для безмежного комфорту і безпеки під час подорожі.

Завдяки "AIDAluna" флот всесвітньо відомих лайнерів "AIDA Cruises" поповнився ще одним судном. 13 лютого 2009 лайнер "AIDAluna" в буквальному сенсі вперше побачив світ, коли відкрилися ворота доку суднобудівної верфі "Meyer" в Папенбурзі і можна було побачити судно у всій красі. На добудовчій стінці були зроблені останні приготування. На вихідних 21 та 22 лютого 2009 круїзний лайнер завдовжки 252 метри і шириною 32,2 метрів на очах у тисячі глядачів був переправлений через Емс в Північне море для проведення випробувань, щоб 22 березня вирушити у свій перший рейс в порт Пальма-де-Майорка для освячення судна.

Лайнер "AIDAluna" пропонує для своїх пасажирів численні інновації: тринадцять палуб, 1025 кают, сім ресторанів, одинадцять барів і сонячну палубу площею 6 400 м ². Інноваційну дверну техніку GEZE, що забезпечує комфортний прохід, пасажири можуть оцінити при відчиненні дверей кают, ресторанів і барів або під час прогулянки по палубах. Необхідні критерії безпеки непомітно реалізовані в дверній концепції судна.

Автоматичні розсувні двері у варіанті VTM, тобто з призначеними спеціально для морської транспортної техніки дверними приводами, стійкі до корозії та впливу морської води, розраховані на використання в умовах інтенсивної експлуатації. Вони полегшують прохід по сонячній палубі, ресторанами, бутіками та відвідування різних розважальних і спортивних заходів. Автоматичні круглі й телескопічні розсувні двері доповнюють незвичайну архітектуру судна. На палубі 3 та 10, де місця не так багато, вони дозволяють широко відчиняти двері, і завдяки цьому навантажені пляжними речами любителі поніжитись на сонці без проблем можуть потрапити на палубу з басейном.

Автоматичні розсувні двері з індивідуальною технікою управління, наприклад, з радарними сенсорами, допомагають команді і офіціантам в ресторанах з легкістю обслуговувати пасажирів. "Сервісні двері" відчиняються без особливих зусиль, керування відбувається дистанційно і після проходу через них знову надійно зачиняються.

Двері кают з дверними зачинювачами TS 2000 в спеціальному виконанні з важелем і ковзною тягою зачиняються комфортно і безпечно. Характерний безперервний дизайн GEZE продовжений також у концепції безпеки, оскільки безпека на борту лайнера має найвищий пріоритет. Наприклад, всі протипожежні двері класу A, тобто з незаймистих матеріалів, для аварійних та евакуаційних виходів оснащені дверними зачинювачами верхнього монтажу типів TS 4000 і TS 5000 для дверей шириною до 140 см і дверними зачинювачами TS 4000 в тандемному виконанні для дуже важких і великих дверей. У разі виникнення небезпеки навіть при сильному нахилі судна вони безпечно зачиняють двері і відповідають вимогам директиви Solas, тобто "Міжнародної угоди по захисту людського життя у відкритому морі". З метою забезпечення максимальної безпеки та функціональності розробка всієї дверної техніки велася в тісній співпраці з управлінням суднобудівної верфі "Meyer Werft", компанією "Reederei AIDA Cruises" і відповідальною класифікаційною установою.

В ході обладнання "AIDAluna" компанія GEZE довела свою компетентність не тільки як постачальник всієї дверної техніки. У зоні басейну на палубі 10 були встановлені скляні системи GEZE. Виготовлена за індивідуальним замовленням, стійка до корозії механічна система розсувних стін з двадцяти розташованих по колу скляних елементів оточує пульт діджея і захищає всю електронну апаратуру. Таким чином, приміщення для діджея можна вручну і без особливих зусиль повністю зачинити або розширити до необхідних розмірів.

Вже більше десяти років GEZE підтверджує свою компетентність в галузі морської транспортної техніки в "Meyer Werft" і обладнала своїми виробами все покоління "Sphinx", що включає шість круїзних лайнерів: GEZE обладнала своїми виробами не тільки "AIDAluna", але і лайнери "AIDAdiva" і "AIDAbella", які мають подібну конструкцію; крім того, її найсучаснішу дверну техніку та обладнання для охоронно-пожежної безпеки планується встановити на "AIDAblu", будівництво якого планується завершити в 2010 році, і на двох наразі не названих лайнерах "AIDA", які повинні бути побудовані в 2011 і 2012 роках.