Новий музей Акрополю в Афінах: там, де велике мистецтво збереглося якнайкраще

GEZE робить свій внесок

 Навряд чи хтось не впізнає його одразу ж - символ грецької столиці та "обитель богів", - Акрополь, який піднявся високо на пагорбах Афін з реконструйованим храмом Парфенон. "Спокій діви" богині міста Афіни Паллади, яку прозвали "Парфенос" (діва), і символ демократії.

 Коли стоїш в галереї Парфенону на останньому поверсі нового музею Акрополя і насолоджуєшся панорамою Акрополя і храму Парфенон, де спочатку знаходилися експонати, стає зрозуміло: ця імпозантна новобудова скоро стане одним з найпривабливіших місць Афін не тільки через свою непорівнянну археологічну цінність, але і завдяки архітектурним рішенням. Минуло понад тридцять років, поки не з'явилася ідея створення музею "дочки храму Парфенон". Новий музей Акрополя, розроблений швейцарським архітектором Бернардом Чумі, був відкритий в минулому році після майже одинадцяти років будівництва.

 Архітектура будівлі музею визначається його унікальним місцем розташування. Археологічні розкопки у цій місцевості повинні бути доступними для огляду і тому вони інтегровані в нову будівлю. Музей стоїть на 94 стовпах, а через велику скляну підлогу всі охочі можуть оглянути залишки древніх Афін.

 Виставка фризу Парфенону була одним з найскладніших завдань нового музею. Рішення архітектора для демонстрації фризу визначає структуру всієї будівлі. З підвалу і аж до третього і останнього поверхів його пронизує бетонний квадр. В галереї Парфенону, зверху, квадр формує стіни приміщення храму. Стіни мають такі ж розміри і розташування, як і внутрішнє приміщення храму Парфенон на Акрополі. Фриз Парфенону неповністю представлений на зовнішніх стінах квадра довжиною 160 метрів. Відсутні частини скульптур з фризу, для яких залишилося вільне місце, знаходяться в Британському музеї в Лондоні.

 Структура галереї Парфенону разом зі скляним фасадом задовольняє найважливішу архітектурну вимогу замовника нового музею: вимогу візуального зв'язку між експонатами і віддаленим на 300 метрів храмом Парфенон в Акрополі.

 Функціональність, безпека та дизайн, що створюються технікою для дверей і технічними засобами безпеки компанії GEZE

 Інноваційна функціональність, ефективність і винятковий дизайн техніки для дверей і засобів безпеки фірми GEZE підкреслюють архітектуру нового музею Акрополя і забезпечують необхідний комфорт дверей і безпеку для людей і будівлі. Те, що необхідно для такої вимогливої архітектури, але ще більше необхідно для всієї колекції творів мистецтва, - це різні варіанти вбудованих пневматичних пристроїв Boxer фірми GEZE, призначених для зачинення дверей. Ці пристрої використовуються в 135 дверях. Пристрої "Boxer" повністю вбудовані в дверне полотно. Направляюча планка, яку видно лише при відчинених дверях, не псує їх дизайну. Вбудовані пристрої для зачинення дверей функціонують настільки ж добре, наскільки добре вони сховані і елегантно "упаковані".

 Шістдесят двостулкових вогне- та димостійких дверей оснащені дверними зачинювачами GEZE TS 4000 E-IS з вбудованим гідравлічним налаштуванням зачинення і з електрогідравлічною фіксацією. У разі пожежі або при припиненні електропостачання фіксація знімається, і двері надійно самостійно зачиняються. Вбудоване налаштування зачинення забезпечує бездоганне зачинення обох стулок дверей після проходу людини крізь двері, після чого двері знову можуть виконувати свою протипожежну функцію.

 Безпеку в елегантній формі надають евакуаційним дверей штоки термінового відчинення компанії GEZE, якими були оснащені п'ятдесят таких дверей. Зі своїм непомітним елегантним дизайном вони гармонійно вписуються в загальну архітектуру будівлі музею. У разі небезпеки стулки дверей можна негайно відчинити натисканням на такий шток.